Jeg har købt en vare, men nu fortryder jeg. Kan jeg returnere den?

Ja! Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Du skal bare huske at tage kontakt til os, før du sender varen retur. Læs mere om retur og reklamation her. 

Skal jeg selv betale fragten, hvis jeg vil returnere min vare?

Ja, du betaler selv fragten for at sende varen retur. Til gengæld returnerer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostningerne (standardlevering) ved købet af varen. Læs mere om retur og reklamation her.

Jeg har netop modtaget min vare, men der er en fejl på den!

Som erhvervsdrivende har du 12 måneders reklamationsret, på varer købt hos PS-NIELSEN APS. Det betyder, at såfremt varen havde en fejl, da du købte den, har du ret til at få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen. Læs mere om retur og reklamation her. 

Hvornår tilbagebetaler i beløbet i tilfælde af returnering eller reklamation?

Vi tilbagebetaler senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur og konstateret at plomberingen ikke er brudt og at varen er intakt. 

Kan jeg annullere min ordre?

Måske! Skynd dig at skrive på kontakt@ps-nielsen.dk eller ring til 66170066, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig. Hvis ordren ikke er sendt videre til lageret, kan vi altid slette den igen. 

Hvem kontakter jeg, hvis jeg har problemer med min bestilling?

Du skriver til kontakt@ps-nielsen.dk eller ringer til 66170066, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig. 

Hvilke betalingsformer modtager I?

Hos PS-Nielsens webshop til erhvervsdrivende, kan du på nuværende tidspunkt kun betale med faktura. Faktura fremsendes efter afsendelsen af dine varer.  Læs mere i handelsbetingelserne her 

Hvornår kan jeg forvente min bestilling?

Forventet leveringstid er 1-3 hverdage, ved bestilling inden kl. 12, sendes varen samme dag. 

Hvis du bestiller en vare som er i restordre, kan det have en længere leveringstid. Vi kontakter dig, hvis en vare i din ordre er i restordre. Hvis du har bestilt flere varer, så sendes de som udgangspunkt samlet og restordre varer sendes når de igen er på lager. 

Leverer i til udlandet?

Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne. Hvis dine varer skal leveres til udlandet, så ring eller skriv endelig til os på kontakt@ps-nielsen.dk eller ring til 66170066 og så finder vi en løsning.

Hvad koster leveringen?

Vi tilbyder følgende leveringsformer: 

  • GLS Levering til virksomhed: 75 kr. 

Ordrer over 999 kr. leveres fragtfrit. 

Jeg kunne godt tænke mig at købe en frisørsaks ved jer. Forhandler I ikke disse?

Jo, det gør vi. Hos PS-NIELSEN er vi stolte over vores sakse, som er håndlavede kvalitetssakse efter japanske traditioner. Vores sakse kan ikke købes direkte i webshoppen, da vi vil sikre os at du får lige nøjagtig den saks, der passer til dine behov. Kontakt os på kontakt@ps-nielsen.dk eller 66170066, så finder vi den helt rette saks til dig.